PLT.02 Müşteri Şikayetleri Politikası

​​​Müşteri şikâyetlerini ele alma prosesin etkin bir şekilde işletilmesiyle NN HAYAT MÜŞTERİ İLETİŞİM MERKEZİ;

  • Müşterilerin herhangi bir şikâyeti anında yönetimimize kolaylıkla ulaşabileceği şeffaf ve sorumlu şikâyet ele alma işlemiyle, şikâyetinin titizlikle ele alınacağının taahhüdünde bulunmayı,
  • Müşterilerin şikâyetleri tutarlı, sistematik ve sorumlu bir şekilde şikâyetçiyi ve yönetimi tatmin edecek tarzda çözme kabiliyetini artırmayı ve sürdürülebilir hale getirmeyi,
  • Yönetimimizin eğilimleri, tanımlama ve şikâyetlerin sebeplerini ortadan kaldırma kabiliyetini arttırmayı ve verilen hizmetlerin niteliğini iyileştirmeyi,
  • Sorumluluğumuzdaki işleri eksiksiz ve zamanında, kanun, kararname, yönetmelik çerçevesinde uygun olarak yerine getirmeyi,
  • Yönetimimize ulaşan şikâyetlerin çözülmesinde ve tüm NN HAYAT çalışanlarının Müşteriler ile çalışmadaki yeteneklerini iyileştirme konusunda teşvik edilmesi için müşteri odaklı bir yaklaşım geliştirmeyi,
  • Şikâyetlerin çözümünü ve yapılan proses iyileştirmelerini sürekli gözden geçirme ve analiz etme için sağlam bir temel sağlamayı,
Hedeflemektedir.

GENEL MÜDÜR
Anna Grzelonska


Bize Ulaşın

Lütfen aramak istediğin acenteyi seç