PLT.01 Entegre Sistem Politikası

​​​​Kalite Politikamız

  • Tüm çalışanlarımızın katılım ve gayreti ile paydaşlarımızın ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak için projeler ve hizmetler gerçekleştirmeyi,
  • Çevresel faktörleri ve iş güvenliği kurallarını göz önünde bulundurarak kalite yönetim sistemi şartlarına uymak ve sürekli iyileştirmeyi sağlamayı,
  • Kalite standartlarımızı en yüksek değerlerde tutarak ve yasal gereklilikleri yerine getirerek, uluslararası ve ulusal standartlara uygun hizmetleri yaparak öncü ve yenilikçi firma olmayı,
  • Çalışanlarımızın sunduğu hizmetin kalitesini arttırıcı ve kişisel becerilerini geliştirici eğitimler almalarını sağlamak,
  • Müşteri ihtiyaçlarını ve uygulanabilir birincil ve ikincil mevzuat şartlarına uygun olarak karşılanacağını sağlamak,
  • Hizmetlerin sunumunu ve uygunluğunu etkileyebilecek risk ve fırsatlar ile müşteri memnuniyetinin artırılması sağlamak,
  • Müşterilerini çalışma dostları olarak benimsemeyi, dostluğunu, yaptığı işler ve gösterdiği performansla sürekli kılmayı ve dost kaybetmemeyi;
  • Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak dostlarıyla oluşturduğu takım çalışmasında kendi kulvarındaki bayrağı en önde taşımayı, piyasa koşullarına göre rekabet eden ve piyasa koşullarındaki rekabet gücüne karşı hizmet kalitesinde ödün vermemeyi,
  • Edinmiş olduğu bilgi birikimini müşterileriyle paylaşmayı
  • Aktif eğitimli ve kendini geliştiren personel kadrosuyla sürekli olarak büyümeyi
  • Hizmetlerini yasal kurallar çerçevesinde en az hatayla en kısa ve en güvenilir şeklide sürdürmeyi ilke olarak benimsemiştir,
  • Bu amaç ve şevkle hedefimiz; yüksek motivasyonlu, programlı hareket eden, titiz, mesleki bilgi, beceri ve mevzuat bilgisi yüksek kadrosu ile çevresine değer katan NN Hayat ailesini oluşturmaktır.
Müşteri Memnuniyeti Politikası

Şirketimiz müşteri mutluluğunu kendisine sürekli hedef olarak seçmiştir. Müşteri değer ve davranışlarındaki değişiklikleri her zaman sistematik olarak takip ederek, müşterilerimizin şirketimizden ve hizmetlerimizden neler beklediğini belirlemek ve bu beklentilerini koşulsuz yerine getirmek ana iş hedefimizdir.

  • Müşterilerimizin şikâyet, talep, başvuru ve önerilerini Şirketimize kolaylıkla ve ücretsiz iletebildiğini,
  • Müşterilerimize en doğru yöntemlerle ve “0” hata ile hizmet sunarak %100 müşteri memnuniyetinin sağlandığı, Şikâyetin oluşmadan ilk seferinde doğru hizmetin verildiğini,
  • Şirketimize ulaşan şikayetlerin şeffaf, objektif, adil ve gizlilikle ele alındığını,
  • Kendimizi müşterinin yerine koyarak, empatik yaklaşım ile hizmetlerimizin verildiğini,
  • Müşteri memnuniyetinin temelinde çalışanlarımızın olduğu, aynı şikâyetin tekrar oluşmaması için gerekli düzeltici ve önleyici faaliyetlerin gerçekleştirildiğini,
  • Teknolojiyi yakından takip ederek müşteri ihtiyaçlarına yenilikçi çözümlerin sağlandığını,
  • Müşterilerimize sunulan hizmetlerde en hızlı reaksiyon süresinin sunulduğunu,
  • ​Şikayetlerin yasal şartlar, kanunlara, yönetmeliklere uygun ve “Yıllarca Beraber” ilkesi kapsamında çözümlerinin sağlandığını,
​Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemimiz şartlarına uygun olarak şirketimizin tüm müşterileri, çalışanları ve diğer paydaşlarına taahhüt eder, kamuoyu ile paylaşmayı bir görev biliriz.

GENEL MÜDÜR
​Anna Grzelonska


Hesaplama Araçları

Eğitimmatik

Eğitimmatik Hesaplamaya Başla

Bize Ulaş

Lütfen aramak istediğin acenteyi seç