‘Önce Sen’ diyen NN Hayat ve Emeklilik dijital dünyada da yanında

​Sosyal medya, bugün insanların birbirleriyle ve markalarla neredeyse 24 saat iletişimde oldukları bir platform haline geldi. Bu da hedefi insana ulaşmak olan markaların sosyal medyayı keşfetmelerine ve bu platformda daha fazla görünürlük sağlamaya çalışmalarına neden oldu.

Markaların kendini ifade etmesi için sosyal medyanın etkili bir kanal olması da bu geri dönülemez gidişi tetikledi. Dünya üzerinde her 13 kişiden birinin Facebook'a kayıtlı olduğunu, günde ortalama 460 bin kişinin Twitter hesabını açtığını ve YouTube'un her ay 800 milyon civarında ziyaretçiye ev sahipliği yaptığını düşünürsek; bir sosyal medya stratejisi belirlemek, günümüzde markalar için tercihten çok zorunluluk haline gelmeye başladı.

Sigorta sektöründe bu gidişatı erken gören ve dijital platformlarda etkin bir varlık göstermeyi hedefleyen NN Hayat ve Emeklilik, hedef kitlesine yakın olmak, onları her noktada dinlemek ve karşılıklı iletişim içinde bulunmak amacıyla dijital yatırımlarını aralıksız sürdürüyor.

NN Hayat ve Emeklilik CEO'su Frank Eijsink, "Pazarlama dünyasında olduğu gibi dijital dünyada da kendini iyi ifade eden ve müşterisini iyi tanıyan bir marka olmanın anahtarı, müşteriyi dinlemek ve müşteriye anlatmaktır. Müşterinin ilgisini çekmek için öncelikle onu iyi tanımak gerekir. NN Hayat ve Emeklilik olarak, dijital mecraları, pazarlama stratejimiz içinde önemli bir yere koyduk. Dijital platformlarda bu doğrultuda etkin bir varlık göstermek için, son 2 yılda teknoloji alanında ciddi yatırımlar yaparak önemli adımlar attık. Müşterilerimizin bizden diledikleri hizmeti diledikleri yerde ve en iyi şekilde alabilmelerini sağlamak için altyapımızı güçlendirdik. Kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıma prensiplerini dikkate alarak yenilediğimiz web sitemiz ve internet şubemiz ile geçen yıl hizmete giren mobil uygulamamızda kullanıcı dostu ve dinamik bir yapılandırmaya gittik" şeklinde konuştu.


'Önce Sen' reklam filmi YouTube'da 22,2 milyon kez görüntülendi

NN Hayat ve Emeklilik'in müşterilerinin menfaatleri ve ihtiyaçları doğrultusunda her zaman yeni uygulamalar geliştirerek sektöre öncülük etmeye hazır olduğunu vurgulayan Eijsink, sözlerine şöyle devam etti: "Şirketimizin 'Önce Sen" yaklaşımını hedef kitlemize en doğru şekilde anlatabileceğimiz platformlardan biri olarak YouTube'u tercih ettik. Çünkü Türkiye'de 26 milyonun üzerinde kullanıcıyla online nüfusun %82,9'una erişebilen YouTube'un, güçlü bir sosyal medya platformu olarak öne çıktığını değerlendirdik. Aldığımız sonuç da değerlendirmemizin ne kadar doğru olduğunu teyit etti. NN Hayat ve Emeklilik marka lansmanımız esnasında YouTube'da gerçekleştirdiğimiz, mobil cihazlar ve tabletlerde de desteklenen masthead reklam modeli uygulaması ile 24 saatlik kısa bir zaman diliminde 22.2 milyon gösterim alarak, Türkiye ortalamasının (18.4M-21M) üzerinde bir başarı elde ettik. Bunun 13,1 milyonu mobil cihazlarda gösterilerek, mobil cihazlar için oldukça yüksek diyebileceğimiz bir değere ulaşılmıştır. Bunun sonucunda da Youtube tarafından belirlenen YouTube Ads Leaderboard listesinde, NN Hayat ve Emeklilik olarak Önce Sen reklam filmimiz ile Mart ayında 7. sırada yer aldık."​

Frank Eijsink, NN Hayat ve Emeklilik marka dönüşümünü mevcut ve potansiyel müşterilere daha iyi anlatabilmek, İnternet Şubesi ve Mobil Şube uygulamaları hakkında detaylı bilgi vermek için Youtube'da yayınlanmak üzere farklı videolar hazırladıklarını sözlerine ekledi. Eijsink, "Dijital mecralarda gördüğümüz büyük ilgi, kendimizi ve sektörümüzü geliştirmemiz için bizi motive ediyor" dedi.

Hesaplama Araçları

İyi Yaşa Hayat Sigortası Prim Hesaplama

Hesaplamaya Başla

Eğitimmatik

Hesaplamaya Başla

Bize Ulaş

Lütfen aramak istediğin acenteyi seç