Konut Yardım

Konut Yardım

81 ilde yılda 1'er kez ve 200 TL limitli olmak üzere ücretsiz çilingir, dâhili su ve elektrik tesisatı ile cam işleri hizmetleri

VIP ve VIP Plus pakette çilingir, dâhili su, elektrik tesisatı ve cam işleri hizmetleri yılda 1'er kez 200 TL limitli olarak ücretsiz sunulur.

Çilingir: Anahtarların çalınması, kaybedilmesi veya hırsızlık sonucu kilitlerin hasar görmesi ya da kilitlerin arızalanması sonucu konuta hiçbir giriş yolunun bulunmaması durumunda, anlaşmalı çilingir gönderilecektir.

Dâhili Su: Konut içindeki sıhhi tesisat, direkt konuta ait su vanasından başlayıp musluklara kadar ki kısmı kapsar.

Elektrik Tesisatı: Konut içindeki elektrik tesisatı, konuta ait elektrik sigortasından başlayıp elektrik anahtarına kadarki kısmı kapsar.

Cam İşleri: Konut'un dış cephesinde bulunan camların dış nedenlerden dolayı kırılma ya da çatlama sonucu hasar görmesi durumunda, gerekli tamir hizmetini yerine getirecek bir camcı gönderilecektir.

Konut yardım hakkında detaylı bilgi için tıkla.

Kuru Temizleme ve Ütü Hizmeti

Kuru Temizleme: Bu hizmet standart pakette organizasyon ve indirimli olup VIP ve VIP Plus pakette yılda 2 kez ücretsiz olarak sunulmaktadır. Kuru temizleme hizmetini kullanman için 48 saat öncesinde 0850 480 9797 numaralı çağrı merkezini araman gerekir.

Kuru temizleme hizmeti hakkında detaylı bilgi için tıkla.

Elite kuru temizleme anlaşmalı kurum listesi için tıkla.
(Kurum listesi değişiklik gösterebilir.)

Premium kuru temizleme anlaşmalı kurum listesi için tıkla.
(Kurum listesi değişiklik gösterebilir.)


Ütü Hizmeti: Standart pakette bu hizmet organizasyon ve indirimli olup VIP ve VIP Plus pakette ise yılda 2 kez olarak sunulmaktadır. Ütü hizmetini kullanman için 48 saat öncesinden 0850 480 9797 numaralı çağrı merkezini araman gerekir.

Ütü hizmeti hakkında detaylı bilgi için tıkla.

Elite ütü hizmeti anlaşmalı kurum listesi için tıkla.
(Kurum listesi değişiklik gösterebilir.)

Premium ütü hizmeti anlaşmalı kurum listesi için tıkla.
(Kurum listesi değişiklik gösterebilir.)

Klima Check-up

70 il 825 hizmet noktasında Klima check-up hizmeti

Standart pakette bu hizmet organizasyon ve indirimli olup VIP ve VIP Plus pakette ise yılda 1 kez ücretsiz olarak sunulmaktadır. Dış ünite temizliğinden, arıza tespitine kadar birçok konuda genel klima bakımı hizmeti verilmektedir. Klima check-up hizmetini kullanman için 48 saat öncesinden 0850 480 9797 numaralı çağrı merkezini araman gerekir.

Klima Check-up hizmeti hakkında detaylı bilgi için tıkla.

Anlaşmalı kurumlar listesine ulaşmak için tıkla.
(Kurum listesi değişiklik gösterebilir.)

Çilingir Gönderim Hizmeti

İçerik:

  • - Anahtar kaybına bağlı dış kapının açılması,
  • - Anahtarın içerde unutulmasına bağlı dış kapının açılması,
  • - Anahtarın kapı arkasında unutulmasına bağlı dış kapının açılması,
  • - Barelin arızalanmasına bağlı dış kapının açılması,
  • - Kilidin arızalanmasına bağlı dış kapının açılması,
  • - Hırsızlık amaçlı zarar verilmiş çalışamaz haldeki dış kapının açılması.
  • - Birebir yakın ürün baz alınır. Limitler dâhilinde standart kilit, barel, rozet vb. malzeme kullanılır.

İstisnalar:

  • - Anahtarların kopya edilmesi,
  • - İsteğe bağlı kilit veya barellerin değiştirilmesi,
  • - İsteğe bağlı kapının açılması,
  • - Aksesuar malzemeler kapsam dışındadır.

Dahili Su Tesisatı Hizmeti

İçerik:

  • - Sıva altı pis su borularındaki sızıntı ve akıntının tamiri,
  • - Sıva altı patlayan veya sızıntı yapan temiz su borunun tamiri,
  • - Patlayan spiral (fleksi) boruların tamiri.

İstisnalar:

  • - Konut içerisindeki sıva altı sıhhi tesisat, sabit su tesisatı, kanalizasyon ve pis su tesisatı dışında her türlü parçanın tamiri,
  • - Konut'un içerisinde her türlü kaçak, sızıntı ve ıslanmadan dolayı meydana gelen hasarın tamiri, (tesisat veya diğer donanımların sızıntı veya kırılmasından kaynaklanmış dahi olsa),
  • - Kırım sonrası kapama (seramik, sıva vb.) işlemleri,
  • - Su borularına bağlı her türlü eletrikli ev eşyası, klima, ısıtıcılar su ısıtıcları vb. sıhhi malzemenin değişimi veya tamiri
  • - Hasar kaynağı (tesisat) konutta olsa dahi, binanın ortak kullanımveya üçüncü şahısların(komşuların) kullanım alanlarında vereceği hasarın tamiri,
  • - Binaya veya üçüncü taraflara ait tesisat kullanım alanında olsa bile konuta ait olarak kabul edilmeyecektir,
  • - Her türlü su tesisat iyileştirme ve yenileştirme çalışmaları,
  • - Her türlü su tesisat ve çalışmaları tıkanması,
  • - Tamirat süresince kullanılan her türlü malzemeler,
  • - Aksesuar malzemeler(batarya, musluk, küvet, lavabo, klozet, rezervuar vb.) kapsam dışındadır.

Kuru Temizleme Hizmeti

İçerik:

  • - Sadece İstanbul il sınırları içerisinde evden alınıp kuru temizleme hizmeti gerçekleştirilip tekrar adrese teslim edilmektedir. Diğer illerde hizmetten yararlanacak müşterinin parçaları anlaşmalı kuru temizleme şirketine teslim edilip, tekrar kuru temizleme firmasından teslim alınmalıdır.
  • - Kapsam dışı olan parçalarda organizasyon-indirimli olarak hizmet sunulmaktadır.
  • - İsteğe bağlı kapının açılması,Teminatların aşılması durumunda aşılan kısım hizmetten yararlanan müşteri tarafından karşılanacaktır.
  • - VIP pakete yılda 2 kez 1 parça, VIP Plus pakete ise yılda 2 kez 2 parça ücretsiz sunulmaktadır.

Kapsam içine giren parçalar:

  • - Kazak
  • - Etek
  • - Gömlek
  • - Pantolon
  • - Eşarp
  • - Kravat

Ütü Hizmeti

İçerik:

  • -Sadece İstanbul il sınırları içerisinde evden alınıp ütü hizmeti gerçekleştirilip tekrar adrese teslim edilmektedir. Diğer illerde hizmetten yararlanacak müşterinin parçaları anlaşmalı ütü şirketine teslim edilip, tekrar ütü firmasından teslim alınmalıdır.
  • -Teminatların aşılması durumunda aşılan kısım hizmetten yararlanan müşteri tarafından karşılanacaktır.
  • -VIP Plus pakete yılda 2 kez 1 parça ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Kapsam içine giren parçalar:

  • - Kazak
  • - Etek
  • - Gömlek
  • - Pantolon
  • - Eşarp
  • - Kravat

Klima Check-up Hizmeti

İçerik:

  • Hizmetten yararlanacak müşteriler anlaşmalı olunan hizmet noktaları ile ücretsiz klima check-up hizmetinden yararlanabilirler. Kullanım gerektiren malzeme masrafları hizmetten yararlanacak müşteriye aittir.
  • Kapsam dışı olan parçalarda organizasyon-indirimli olarak hizmet sunulmaktadır.
  • Teminatların aşılması durumunda aşılan kısım hizmetten yararlanan müşteri tarafından karşılanacaktır.


Detaylı bilgi almak için tıkla

  • - Hizmetler Remo Assist tarafından sağlanır.

  • - Hizmetlerden sadece katılımcıların kendileri faydalanabilir.

  • - NN Hayat ve Emeklilik A.Ş., katılımcılara sunacağı hizmetlerin adedini, kapsamını veya tedarikçisini / tedarikçilerini değiştirme hakkını saklı tutar.

  • - Katılımcılara ücretsiz olarak sunulacak hizmetlerde hizmet maliyeti NN Hayat ve Emeklilik A.Ş. tarafından, indirimli olarak sunulacak hizmetlerde ise hizmet maliyeti katılımcı tarafından karşılanacaktır.

  • - Katılımcıların hizmetlerden yararlanabilmesi için Remo Assist'e ait 0850 480 9797 çağrı merkezi hattını aramaları ve ad-soyad ve müşteri numaralarını iletmeleri gerekmektedir.

  • - Katılımcının hizmetlerden yararlanabilmesi için NN Hayat ve Emeklilik A.Ş.'de yürürlükte en az 1 adet bireysel emeklilik sözleşmesinin veya İyi Yaşa Hayat Sigortası'nın olması gerekmektedir.

  • - Hizmetlerden; 01.02.2019 itibarıyla yürürlükte sözleşmesi / poliçesi olan mevcut katılımcıların yanı sıra 01.02.2019 – 31.12.2019 tarihleri arasında sözleşmesi / poliçesi yürürlüğe giren yeni katılımcılar da yararlanabilecektir. Hizmetler 31.01.2020 tarihine kadar sunulmaya devam edecektir.

  • - Katılımcıların hizmetleri hak etme durumları, her ayın ilk haftası kontrol edilecek ve gerekli güncellemeler yapılacaktır. Her katılımcı, ilgili ay itibarıyla hak kazandığı hizmetlerden 1 ay boyunca yararlanabilecektir.

  • - Hizmetler, NN Hayat ve Emeklilik A.Ş.'ye gelen aktarım ve şirket içi plan değişikliği durumlarında da geçerlidir.





Hesaplama Araçları

İyi Yaşa Hayat Sigortası Prim Hesaplama

Hesaplamaya Başla

Eğitimmatik

Hesaplamaya Başla

Bize Ulaş

Lütfen aramak istediğin acenteyi seç