Araç Yardım

Oto check-up

71 il 159 hizmet noktasında oto check-up hizmeti

VIP ve VIP Plus pakette oto check-up hizmeti yılda 1 kez ücretsiz olarak sağlanmaktadır. Oto check-up hizmetini kullanman için 48 saat öncesinden 0850 480 9797 numaralı çağrı merkezini araman gerekir.

Oto Check-up hakkında detaylı bilgi için tıkla.

Anlaşmalı kurumlar listesine ulaşmak için tıkla.
(Kurum listesi değişiklik gösterebilir.)

Arıza veya Kaza Anında Aracın Çekilmesi

81 il 1.544 hizmet noktasında kaza anında aracın çekilmesi hizmeti

Standart pakette aracın kaza durumunda en yakın servise nakli yılda bir kez 200TL'ye kadar temin edilmekte olup VIP ve VIP Plus pakette ise aracın kaza durumunun yanında aracın arızalanmasında da bu hizmet yılda bir kez 200TL’ye kadar temin edilmektedir. Bu hizmet 7/24 saat olarak 0850 480 9797 numaralı çağrı merkezinden verilmektedir.

Arıza veya Kaza Anında Aracın Çekilmesi Hizmeti hakkında detaylı bilgi için tıkla.

Benzin Bitimi Nedeniyle Aracın Çekilmesi

81 il 1.544 hizmet noktasında benzin bitimi nedeniyle aracın çekilmesi hizmeti

VIP ve VIP Plus pakette aracın benzinin bitmesi durumunda araç en yakın benzin istasyonuna yılda bir kez 200TL limite kadar çekilmektedir.

Akü Takviye

81 il 978 hizmet noktasında akü takviye hizmeti

VIP ve VIP Plus pakette araç ile yolculuk esnasında oluşabilecek akü bitimi durumunda aracın akü takviye ihtiyacı (işçilik ve yol masrafı olarak) yılda bir kez 200TL limit dahilinde sağlanmaktadır.

Oto Çilingir

56 il 299 hizmet noktasında oto çilingir hizmeti

Bu hizmet VIP ve VIP Plus pakette aracın kapısının kilitli kalması, kapının açılmaması durumlarında Türkiye genelinde yılda bir kez 200TL olarak 7/24 sunulmaktadır.

Oto Kuaför

79 il 280 hizmet noktasında oto kuaför hizmeti

Bu hizmet organizasyon ve indirimli olarak sağlamakta olup araç anlaşmalı hizmet noktalarına götürülüp yıkama hizmeti sağladıktan sonra hizmet noktasından aracın teslim alınması gerekmektedir.

Anlaşmalı kurumlar listesine ulaşmak için tıkla.
(Kurum listesi değişiklik gösterebilir.)


Detaylı bilgi almak için tıkla

Kaza Anında Aracın Çekilmesi Hizmeti

İçerik:

Aracın kaza yapması halinde hizmetin geçerli olabilmesi için trafik kaza raporu ve alkol raporunun kaza yerinden ayrılmadan polis tarafından alınması gerekmektedir. Ayrıca hizmetten yararlanacak müşteri kazadan tamamen kusurlu olmaması ve aracı alkollü veya uyuşturucu etkisi altında ya da yasal hız sınırları dışında kullanmaması gerekir. Bu hizmet 7/24 saat verilmektedir. Bu bölgelerde müşterinin kendi imkânları ile sağlanmış hizmete ilişkin harcamalar hizmetten yararlanacak müşteriye aittir.


Arıza veya Kaza Anında Aracın Çekilmesi Hizmeti

İçerik:

Aracın arızalanması veya kaza durumunda, aracın en yakın servise nakli yılda bir kez 200TL limite kadar temin edilmektedir. Hizmetten yararlanacak müşterinin en yakın servisin dışında başka bir servise çekilmesini talep etmesi durumunda oluşacak ücret farkı hizmetten yararlanacak müşteri tarafından karşılanacaktır. İl sınırları içerisinde yetkili servis yoksa en yakın servise nakli sağlanacaktır. Aracın kaza yapması halinde hizmetten geçerli olabilmesi için trafik kaza raporu ve alkol raporunun kaza yerinden ayrılmadan polis tarafından alınması gerekmektedir. Ayrıca hizmetten yararlanacak müşteri kazadan tamamen kusurlu olmaması ve aracı alkollü veya uyuşturucu etkisi altında ya da yasal hız sınırları dışında kullanmaması gerekir. Hizmetten yararlanacak müsterinin aracına arıza nedeni ile ikinci kez çekici hizmeti, iki olay arasında 1 hafta (7 gün) geçmis olması durumunda verilecektir.

Oto Check-up Hizmeti

İçerik:

Fren Sistemi

  • - Fren Ana Merkezi
  • - Fren Hidroligi Seviyesi
  • - Ön Fren Balataları
  • - Arka Fren Balataları
  • - El Freni Ayarı
  • - Fren Merkezleri
  • - Fren Hortumları

Fren Sistemi

  • - Ön Lastikler
  • - Arka Lastikler
  • - Stepne Lastiği
  • - Ön Amortisörler
  • - Arka Amortisörler
  • - Süspansiyon Bağlantı Burç ve Takozları
  • - Z Rot ve Askı Rotları
  • - Süspansiyon Ön ve Arka Kontroller
  • - Tekerlek Rulmanları

Motor

  • - Yağ Kaçağı
  • - Motor Yağı Seviyesi
  • - Hava Filtresi
  • - Yağ Filtresi

Ateşleme Sistemi

  • - Buji
  • - Buji Kabloları Yağı Seviyesi
  • - Ateşleme Bobinleri

Soğutma Sistemi

  • - Su Kaçağı
  • - Antifiriz

Debriyaj ve Vites Kutusu

  • - Debriyaj Balata Kavraması
  • - Vites Geçişleri
  • - Debriyaj Merkezi Yağ Kaçaklar

Yakıt Sistemi

  • Yakıt Filtresi ve Boruları

Elektrik Sistemi

  • - Kısa ve Uzun Hüzmeli Farlar
  • - Sinyalizasyon
  • - Fren Lambaları
  • - İç Aydınlatma
  • - Akü
  • - Elektrik Bağlantıları
  • - Korna Fonksiyon Kontrolü

Egzoz Sistemi

  • - Egzoz Sistemi
  • - Katalitik Konvertör
  • - Ön Susturucu
  • - Arka Susturucu

Görüş Güvenliği

  • - Cam Suyu
  • - Silecek

Klima Sistemi

  • - Klima Kompresörü ve Kayışı
  • - Klima Performansı
  • - Polen Filtresi

Genel Güvenlik Yasal Zorunluluk

  • - Yangın Söndürücü S.K.T. Kontrolü
  • - İlk Yardım ve Ecza çantası S.K.T. Kontrolü
  • -Reflektör (2 Adet)
Detaylı bilgi almak için tıkla

  • - Hizmetler Remo Assist tarafından sağlanır.

  • - Hizmetlerden sadece katılımcıların kendileri faydalanabilir.

  • - NN Hayat ve Emeklilik A.Ş., katılımcılara sunacağı hizmetlerin adedini, kapsamını veya tedarikçisini / tedarikçilerini değiştirme hakkını saklı tutar.

  • - Katılımcılara ücretsiz olarak sunulacak hizmetlerde hizmet maliyeti NN Hayat ve Emeklilik A.Ş. tarafından, indirimli olarak sunulacak hizmetlerde ise hizmet maliyeti katılımcı tarafından karşılanacaktır.

  • - Katılımcıların hizmetlerden yararlanabilmesi için Remo Assist'e ait 0850 480 9797 çağrı merkezi hattını aramaları ve ad-soyad ve müşteri numaralarını iletmeleri gerekmektedir.

  • - Katılımcının hizmetlerden yararlanabilmesi için NN Hayat ve Emeklilik A.Ş.'de yürürlükte en az 1 adet bireysel emeklilik sözleşmesinin veya İyi Yaşa Hayat Sigortası'nın olması gerekmektedir.

  • - Hizmetlerden; 01.02.2019 itibarıyla yürürlükte sözleşmesi / poliçesi olan mevcut katılımcıların yanı sıra 01.02.2019 – 31.12.2019 tarihleri arasında sözleşmesi / poliçesi yürürlüğe giren yeni katılımcılar da yararlanabilecektir. Hizmetler 31.01.2020 tarihine kadar sunulmaya devam edecektir.

  • - Katılımcıların hizmetleri hak etme durumları, her ayın ilk haftası kontrol edilecek ve gerekli güncellemeler yapılacaktır. Her katılımcı, ilgili ay itibarıyla hak kazandığı hizmetlerden 1 ay boyunca yararlanabilecektir.

  • - Hizmetler, NN Hayat ve Emeklilik A.Ş.'ye gelen aktarım ve şirket içi plan değişikliği durumlarında da geçerlidir.





Hesaplama Araçları

İyi Yaşa Hayat Sigortası Prim Hesaplama

Hesaplamaya Başla

Eğitimmatik

Hesaplamaya Başla

Bize Ulaş

Lütfen aramak istediğin acenteyi seç